Reklamácie

Vaša spokojnosť je pre nás na prvom mieste a snažíme sa zabezpečiť, aby všetky naše produkty v obchode pandíci boli kvalitné a bezchybné. Stáva sa však, že sa objaví situácia, kedy máte potrebu uplatniť reklamáciu na zakúpený tovar alebo odstúpiť od zmluvy.

Chceme vám poskytnúť jasné informácie a uľahčiť vám tento proces.

Postup pre reklamácie a odstúpenie od zmluvy

  1. Kontaktujte nás: V prípade, že objavíte vadu na zakúpenom produkte alebo máte potrebu odstúpiť od zmluvy, neváhajte nás kontaktovať. Môžete nás dosiahnuť na kontaktnom formulári alebo na našom telefónnom čísle. Predtým, ako nás kontaktujete, si môžete stiahnuť príslušný formulár:

  2. Popíšte problém: Pri kontakte čo najpodrobnejšie popíšte problém s produktom alebo informujte nás o tom, že chcete odstúpiť od zmluvy. Ak je to možné, priložte fotografie alebo iné dôležité informácie, ktoré by mohli pomôcť pri rýchlejšom vybavení vašej žiadosti.

  3. Odpoveď od nás: Po obdržaní vašej reklamácie alebo žiadosti o odstúpení od zmluvy náš tím čo najrýchlejšie zareaguje a budeme vás informovať o ďalšom postupe. Našim cieľom je vyriešiť vašu reklamáciu alebo žiadosť o odstúpenie čo najefektívnejšie a na vašu spokojnosť nám veľmi záleží.

Dúfame, že nebude potrebovať využiť možnosť reklamácie alebo odstúpenia od zmluvy v našom e-shope pandíci ale v prípade, že sa niečo nepodarí, sme tu, aby sme vám pomohli. Vaša dôvera je pre nás dôležitá a budeme sa snažiť zabezpečiť, aby vaše nákupy u nás boli spokojné a bez problémov.

Adresa pre vrátenie tovaru

Iveta Blašková
Golianovo 363/363
95108 Golianovo
Slovenská republika